Trivselsgruppe

Trivselsgruppen er til de børn, der går med nogle udfordringer eller bare har dage, hvor det er svært at være i skole. Det kan være, at man føler sig udenfor, ikke ved hvordan man skal kommunikere med de andre kammerater m.m.

Hvis der er mistrivsel, eller en anden årsag til at man går og er lidt ked af det og frustreret, så kan det være en god ide at mødes med andre i samme båd. Det viser sig nemlig at være med langt større succes, når børn og unge får lov,at samtale og arbejde med egen trivsel, når de sidder i grupper. Her får de lov til at lytte til hinanden, og både give og tage fra ved andre.

Trivselsgruppen mødes ca. 1 time hver 14. dag i skoletiden.

Kunne Trivselsgruppen være noget for dit barn, så tag kontakt med klasselæreren eller barnets primære pædagog.