De gode historier

Samarbejdsdag på skolen fredag d. 18. marts 2022

Vi har haft endnu én af vores populære samarbejdsdage på skolen. Alle vores store elever fra udskolingen har hjulpet til med undervisningen i indskolingen og på mellemtrinnet. Det har været så fedt, at bevæge sig rundt på skolen og opleve de store og små elever være sammen. Der er blevet læst højt, tegnet, spillet spil, løst matematikopgaver, undervist i power point, leget og meget meget mere. De flotte påskeæg har 2.A og 7.B lavet sammen.

Samarbejdsdag

Skolens 1 års fødselsdag

Fredag d. 15. januar 2021 havde skolen 1 års fødselsdag. Det blev fejret på bedste corona-manér. Vi ønskede os brændende at samle alle skolens elever og medarbejdere til en ordentlig fejring af vores skønne skole, men gjorde det i stedet til et lille kort arrangement. Skoleleder Pernille Reschat hold en tale for en flok elever fra indskolingen, og alle elever som var fysisk tilstede på skolen fik en slikkepind.

1 års fødselsdag

Reflekser til hele skolen!

Frøs Sparekasse har sponsoreret reflekser til hele skolen!!! De bliver her overrakt af Tomas Kirk til Sebastian fra 6.B og afdelingsleder Keld Slaikjer - så nu kan alle elever ses i mørket.

Reflekser til hele skolen

Traditionen tro, afholdt 6. årgang MEGAspil for mellemtrinnet som afslutning, inden de skal i overbygningen

4. og 5. årgang skulle bevæge sig på et stort brætspil med 40 felter fyldt med udfordringer fra 6. klasserne. Der blev kæmpet for at indtjene point til klasserne og 5. A rendte af med den største sejr nogensinde i MEGAspillets historie. Flot klaret - TILLYKKE!

bredt

mp

glidebane

____________________________________________________________________________________________

Juliane 0.b spurgte:

"Altså hvad skal vi bruge alt det natur til, Jette?" Så Jette snakkede med Juliane og gav hende en spændende opgave om muldvarpen. De havde nemlig set en død muldvarp på naturskolen.

Hærvejsskolen har stor glæde af naturskolen, som viser deres arbejde så fint på

Facebook: https://www.facebook.com/Naturskolerne-i-Aabenraa-Kommune-1527651834134368

Muldvarpe

Tobak, nej tak